سنبله 25, 1396 07:49 Asia/Kabul
  • سرتیپ حاجی‌زاده: سپاه به مراکز فرماندهی ارتش آمریکا نفوذ کرده است

فرمانده نیروی هوا- فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: ­سپاه پاسداران در طول چند سال گذشته به مراکز کنترل فرماندهی ارتش آمریکا ­نفوذ کرده است.

«سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوا- فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز جمعه در گفت و گو با خبرگزاری صداوسیما؛ افزود: آمریکا برنامه‌های مهمی برای منطقه خاورمیانه داشت که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه طرح‌های آمریکا را با شکست مواجه کرد.

سردار سرتیپ حاجی‌زاده، با بیان اینکه سپاه انقلاب اسلامی ایران اسنادی از فعالیت‌های نظامی آمریکا در منطقه به دست آورده است، تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اسنادی از حمایت آمریکا از گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه دارد؛ اگر اجازه پیدا کند آنها را منتشر خواهد کرد که این موضوع برای آمریکا افتضاح بزرگی است.

سردار سرتیپ حاجی‌زاده، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را قدرت نخست منطقه خاورمیانه دانست و افزود: ارتشی همتراز سپاه پاسداران در جهان وجود ندارد و بسیاری از ارتش‌های کشورهای جهان که برای مبارزه با تکفیری‌ها به منطقه آمدند، همانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران موفق نبودند.

سردار سرتیپ حاجی‌زاده تصریح کرد: ایران با کار جهادی در حوزه تسلیحات موشکی و سامانه‌های راداری به تراز جهانی رسیده است.

فرمانده هوا- فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همچنین با اشاره به ادعای آمریکا برای در اختیار داشتن «مادر بمب‌ها» اظهار کرد: ایران «پدر بمب‌ها» را دارد و صنایع دفاعی ایران، بمب‌هایی را به سفارش نیروی هوا- فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تولید کرده است که حدود 10 تُن وزن دارد. 

 

کلیدواژه