سردار جعفری : زمان تصحیح محاسبات غلط امریکا فرا رسیده است
(last modified 1396-06-29T10:48:11+00:00 )
سنبله 29, 1396 15:18 Asia/Kabul
  • فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه اتهام زنی ترامپ به ایران، زیبنده امریکا و دولت فاسد و قلدر آن است ، تأکید کرد : زمان آن رسیده است که محاسبات غلط امریکا را تصحیح کنیم.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در واکنش به سخنان سخیف و اتهام زنی های وقاحت بار دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا علیه ایران در سازمان ملل متحد گفت:  آمریکا چهره واقعی خود را برای جهانیان آشکار ساخت .

وی افزود :  امروز دنیا همان تصویری را از آمریکا مشاهده می کند که ایران سالهاست در تلاش است آن را آشکار سازد و در واقع این تهمت ها به ایران ، زیبنده آمریکا و دولت فاسد و قلدر آن است.

فرمانده کل سپاه افزود: با شکست های پی در پی و خرد کننده ای که آمریکایی ها بویژه در منطقه ، از ایران دریافت کرده اند طبیعی است که سیستم عصبی و انسجام فکری آنها به هم ریخته باشد.

سرلشکر جعفری تأکید کرد: موضعگیری قاطع در مقابل ترامپ ، آغاز راه است و آنچه اهمیت راهبردی دارد این است که آمریکا پاسخ های دردناک تر را در عمل و در رفتار و تصمیماتی که ایران در ماه های آینده خواهد گرفت، مشاهده خواهد کرد .

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در سخنرانی خود در هفتاد و دومین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد «برجام» را توافقی وحشتناک و آن را مایه شرمساری برای کشورش خواند و باردیگر مدعی حمایت ایران از تروریسم شد. 

کلیدواژه