سنبله 04, 1395 08:16 Asia/Kabul
  • روحانی: ثبات اقتصادی؛ مهمترین دستاورد دولت ایران

رییس جمهوری اسلامی ایران، برقراری ثبات و آرامش اقتصادی را بزرگ ترین دستاورد دولت جمهوری اسلامی ایران در سه سال گذشته دانست.

به گزارش ایرنا، "حسن روحانی" رئیس جمهوری ایران روز چهارشنبه در دیدار اعضای هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی در گزارشی از اقدامات دولت، با تاکید بر اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت: «ایجاد ثبات و آرامش اقتصادی» بزرگ ترین دستاورد دولت در سه سال گذشته است.

روحانی، دستاورد دیگر دولت ایران را رشد تولید ملی عنوان کرد و افزود: جمهوری اسلامی در زمینه نفت و گاز از تولید یک میلیون و 230 هزار بشکه نفت و میعانات گازی، به دو میلیون و 579 هزار بشکه در روز رسیده است.

رییس جمهوری ایران با اشاره به فعالیت 2500 شرکت دانش بنیان و ارائه تسهیلات به آنها گفت: از طریق شرکتهای دانش بنیان، 40 هزار فرصت شغلی در ایران ایجاد شده است.

"اسحاق جهانگیری" معاون اول رئیس جمهوری ایران نیز در این دیدار با اشاره به 120 برنامه و طرح مصوب در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی افزود: سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی در سطوح عالی همه وزارتخانه ها، دستگاه ها و استانداری ها با نظم و جدیت در حال پیگیری بوده و امروز با قاطعیت می توان گفت اقتصاد ایران به حرکت در آمده است.

کلیدواژه