خطیب نماز جمعه تهران: ترامپ؛ سبک مغز، دروغگو و جنگ‌طلب است
(last modified 1396-06-31T10:25:34+00:00 )
سنبله 31, 1396 14:55 Asia/Kabul
  • حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی»
    حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی»

خطیب نماز جمعه تهران، سخنرانی رئیس‌جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل را سخیف برشمرد و گفت: «دونالد ترامپ» سبک مغز، دروغگو و جنگ‌طلب است.

ترامپ در سخنرانی روز سه‌شنبه خود در مجمع عمومی سازمان ملل، جمهوری اسلامی ایران را که یکی از قطب‌های اصلی مبارزه با تروریست‌ها در منطقه است، به حمایت از تروریسم متهم کرد.

به گزارش خبرنگار برون مرزی؛ حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی»، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران، افزود: اظهارات غیردیپلماتیک ترامپ، نشان دهنده عصبانیت و درماندگی آمریکا است.

خطیب نماز جمعه تهران، به شکست طرح‌های آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مقاومت و روسیه در ماه‌های اخیر ضربات سختی به تروریست‌های مورد حمایت آمریکا و متحدانش در منطقه وارد کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی»، داعش، القاعده، طالبان و دیگر گروه‌های تروریستی را فرزندان آمریکا و عربستان برشمرد و تاکید کرد: آمریکا و عربستان، میلیون‌ها دلار از پول مردم خود را صرف تشکیل و تجهیز گروه‌های تروریستی می‌کنند.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین انقلاب اسلامی ایران را انقلاب مستضعفان جهان عنوان کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره از عراق و سوریه در جنگ با تررویست‌ها حمایت خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» در خطبه نخست نماز جمعه تهران نیز با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، تصریح کرد: امام حسین (ع) (امام سوم شیعیان جهان) برای مقابله با نظام طاغوت و استکبار زمان قیام کردند.