ولایتی: مسیر امنیت، استقلال و پیشرفت ایران ادامه خواهد داشت
(last modified Fri, 22 Sep 2017 11:58:07 GMT )
سنبله 31, 1396 16:28 Asia/Kabul
  • مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل
    مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل تاکید کرد: به رغم همه دشمنی و توطئه‌ها، مسیر امنیت، ثبات، استقلال و پیشرفت ایران ادامه خواهد داشت.

«علی‌اکبر ولایتی» مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل روز جمعه، سخنان سخیف «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا در مجمع عمومی سازمان ملل علیه ایران را نمونه‌ای از دشمنی و توطئه‌های دشمنان ضد جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

ترامپ در سخنرانی روز سه‌شنبه خود در مجمع عمومی سازمان ملل، جمهوری اسلامی ایران را که یکی از قطب‌های اصلی مبارزه با تروریست‌ها در منطقه است، به زعم خود به حمایت از تروریسم متهم کرد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا نیز روز جمعه، اظهارات ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل را «احمقانه» و «غیرعقلایی» تعبیر کرد و گفت: سران 193 کشور جهان در این نشست متوجه عدم تعادل روحی و روانی رئیس جمهوری آمریکا شدند.

سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی رحیم‌صفوی»، اظهارات ترامپ را نشان دهنده شکست طرح‌های آمریکا در منطقه برشمرد و افزود: واشنگتن باید بپذیرد که قدرت جهنمی‌اش در جهان رو به افول است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، با اشاره به تهاجم آمریکا به افغانستان (2001) و  عراق (2003) و همچنین حمایت از تروریست‌ها در سوریه  خاطرنشان کرد:  آمریکایی‌ها به دنبال تسلط بر منابع انرژی در منطقه غرب آسیا با هدف تحمیل هژمونی خود بر سایر قدرت‌های جهانی بودند، اما موفق نشدند.

سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی رحیم‌صفوی»، تاکید کرد: حضور آمریکایی‌ها در منطقه نتیجه‌ای جز ناامنی، کشتار هزاران غیر نظامی  و تخریب زیرساخت کشورهای منطقه نداشته است.

 

کلیدواژه