سرلشکر جعفری: ایران به قدرت بزرگ منطقه تبدیل شده است
(last modified 1396-07-05T14:48:33+00:00 )
میزان 05, 1396 19:18 Asia/Kabul
  • فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران
    فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گفت: ایران اسلامی امروزه به یک قدرت بزرگ منطقه تبدیل شده است و تمامی ابرقدرت های جهان نیز به این واقعیت اعتراف کرده اند.

به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران روز چهارشنبه در خوزستان (جنوب غرب ایران) افزود: ایستادگی و مقاومت بزرگترین درسی بود که انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس از خود به جای گذاشته و به جهان منتقل کرده است.

سرلشکر جعفری، تصریح کرد: در سال های اخیر به برکت خون شهیدان شاهد پیروزی محرومان در برابر استکبار در کشورهای خاورمیانه هستیم و این بزرگترین دستاورد ملت ایران در دوران دفاع مقدس بوده که به جهانیان منتقل کرده است.

وی با بیان اینکه جوانان انقلابی و مومن منطقه با ایستادگی و مقاومت دستاوردهای بزرگی کسب کرده اند، خاطر نشان کرد: فرهنگ ایستادگی و مقاومت در بین جوانان ایرانی و غیر ایرانی مومن نهادینه شده و اکنون این جوانان در جبهه سوریه در حال مبارزه با کفر و استکبار هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران همچنین به نگرانی رژیم صهیونیستی از پیروزی های محور مقاومت در منطقه اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی به حضور پیروزمندانه ایران در مرزهای سوریه و عراق و مبارزه با گروه تروریستی داعش اعتراف کرده، اما آن ها اشتباه می کنند، این لشکر ایران نیست، بلکه لشکر اسلام است.

 

کلیدواژه