میزان 11, 1396 18:25 Asia/Kabul
  • آمادگی نیروی زمینی ارتش ایران برای مقابله با تهدیدهای دشمنان
    آمادگی نیروی زمینی ارتش ایران برای مقابله با تهدیدهای دشمنان

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد : همه یگان های این نیرو تحرک ، چابکی و آمادگی کم نظیری دارند و آماده مقابله با تهدیدهای دشمنان هستند .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «امیر سرتیپ نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برگزاری مرحله سوم رزمایش «حیدر کرار» با عنوان «اقتدار» در مرزهای غربی ایران گفت: تحرک یگان ها و رسته های نیروی زمینی ارتش ایران به اندازه ای رسیده  است که از دورترین نقاط ایران با همه تجهیزات و ادوات خود کمتر از 24 ساعت در منطقه حاضر می شوند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران افزود: این رزمایش با توجه به اتفاقات اخیر در منطقه برگزار می شود و ارتش ایران به هیچ وجه وارد قسمت سیاسی آن نخواهد شد اما همه توان خود را برای حفظ منافع ملی، حفاظت از مرزهای ایران اسلامی و پایداری امنیت به کار می گیرد.

امیر سرتیپ نعمتی با بیان اینکه رزمایش «حیدر کرار» از بُعد زمانی و جغرافیایی پیامی صریح برای دشمنان ایران اسلامی دارد تصریح کرد: این رزمایش در غرب و شمال غرب ایران در حال برگزاری است و یکپارچگی، هماهنگی و همکاری کامل میان نیروهای ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وجود دارد.

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف ارزیابی قدرت تحرک و قابلیت‌های تهاجمی خود در مناطق مرزی غرب ایران در گستره‌ای وسیع، رزمایش «حیدر کرار» را از 24 سپتامبر / 2میزان آغاز کرده است.

کلیدواژه