میزان 16, 1396 18:00 Asia/Kabul
  • اقدامات موثر ایران در مبارزه با موادمخدر

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران، گفت: مبارزه جدی، پایدار و مستمر با مواد مخدر در ابعاد سخت و نرم‌افزاری در حوزه بین الملل مستلزم هزینه‌های هنگفت مادی و معنوی است.

به گزارش رادیو دری،«سردار سرتیپ اسکندر مومنی» روز یکشنبه در دیدار وابستگان نظامی کشورهای خارجی مستقر در تهران، افزود: قاچاق مواد مخدر امروز به عنوان یک معضل جهانی تبدیل شده و بلایای ناشی از توزیع و استعمال آن باعث نگرانی بسیاری از کشورها شده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران، خاطرنشان کرد: اقدامات جمهوری اسلامی ایران در مقابله با این پدیده شوم به تنهایی نمی‌تواند راهگشا باشد و نیازمند تعامل بین المللی است.

سردار سرتیپ مومنی تاکید کرد: همکاری‌های بین‌المللی و فرامرزی در عرصه مبارزه با مواد مخدر می‌تواند علاوه بر ایجاد ناامنی برای قاچاقچیان، سبب ایجاد یک وحدت رویه بین المللی برای مقابله با سودجویان و قاچاقچیان باشد.

سردار مومنی افزود: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه مبارزه با مواد مخدر را متوقف نخواهد کرد و توانسته در این عرصه به نتایج قابل توجهی دست یابد که نتایج اقدامات ایران شامل حال همه جهان از جمله تحمیل کنندگان تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران بوده است.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی ایران همچنین گفت: پلیس جمهوری اسلامی ایران آماده هرگونه همکاری پلیسی با پلیس دیگر کشورها در مسیر تقویت تعامل و همکاری‌های ثمربخش است.

 

کلیدواژه