ایران پیشتاز مبارزه با تروریسم
(last modified 1395-04-28T04:22:39+00:00 )
سرطان 28, 1395 08:52 Asia/Kabul
  •  ایران پیشتاز مبارزه با تروریسم

وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران، در دیدار "علیم الدین" ، سفیر جدید اندونزی در ایران، خاطر نشان کرد، جمهوری اسلامی ایران پیشتاز نظری، عملی و البته صادقانه مبارزه با تروریسم است.

وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران پیشتاز مبارزه با تروریسم است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، "مصطفی پورمحمدی"، وزیر دادگستری جمهوری اسلامی ایران، روز یکشنبه در دیدار "علیم الدین" ، سفیر جدید اندونزی در ایران، خاطر نشان کرد، جمهوری اسلامی ایران پیشتاز نظری، عملی و البته صادقانه مبارزه با تروریسم است.

پورمحمدی افزود، اندونزی به دلیل موقعیت خاص و جایگاهش در جهان اسلام برای جمهوری اسلامی ایران اهمیت زیادی دارد و خوشبختانه از گذشته روابط خوبی میان دو کشور در سطوح مختلف وجود داشته است.

وزیر دادگستری ایران با اشاره به شرایط پیچیده بین المللی، حوادث منطقه و تبلیغاتی که علیه اسلام و مسلمانان وجود دارد تصریح کرد، جریانات تروریستی خشن را خود کشورهای غربی ایجاد کرده و کشورهای اسلامی را در بدترین شرایط قرار داده اند.

پورمحمدی افزود، غربی ها جو روانی بسیار آزاردهنده ای را علیه مسلمانان بوجود آورده اند، در مقابل این تهاجم ناجوانمردانه وظیفه مسلمانان است که با هم همکاری داشته و از فرهنگ، تمدن و کشور های خود و وجهه اسلام دفاع کنند.

"علیم الدین" نیز در این دیدار گفت: به عنوان سفیر جدید اندونزی در تهران، توسعه روابط اقتصادی اندونزی با ایران را مهمترین اولویت کاری خود می داند.

کلیدواژه