میزان 21, 1396 11:39 Asia/Kabul
  • نیروی انتظامی ایران: توانمندی سپاه پاسداران لرزه بر دل دشمنان افکنده است

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در واکنش به تهدیدات مقام های آمریکایی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: توانمندی های سپاه پاسداران لرزه بر دل دشمنان، بدخواهان ایران و نظام اسلامی افکنده است.

به گزارش روز جمعه ایرنا؛ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قدرت برتر ضد تروریستی در جهان و در خط مقدم مقابله با توطئه ها است و اقدام خصمانه و سرشار از نفرت آمریکا علیه این نهاد، سند محکم موفقیت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و استیصال دشمنان است.

این بیانیه می افزاید: نقش بی بدیل نیروهای مسلح ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در صیانت از استقلال، امنیت، تمامیت ارضی و ارزش های دینی و ملی بر کسی پوشیده نیست تا جایی که پیشرفت و شکوفایی روز افزون این نهاد ولایی و ارزشی، دشمنان اسلام و انقلاب را نگران کرده است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعتقاد و باور ملی و مردمی است و هیچ حرکت خصمانه ای مانع از توفیقات روزافزون این نهاد انقلابی نخواهد شد.

بر اساس اعلام کاخ سفید، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا قرار است روز جمعه علاوه بر اعلام تصمیم خود درباره برجام، راهبرد کشورش را برای انجام اقدامات جدید ضد ایران از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعلام کند.

 

کلیدواژه