ولایتی: «ترامپ» بی‌منطق و کاسبکار است
(last modified Sun, 15 Oct 2017 04:40:34 GMT )
میزان 23, 1396 09:10 Asia/Kabul
  •  ولایتی: «ترامپ» بی‌منطق و کاسبکار است

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل، روز شنبه رئیس جمهوری آمریکا را بی‌منطق و کاسبکار برشمرد و خاطرنشان کرد: «دونالد ترامپ» صرفا به امور بازرگانی مشغول بوده و هست.

«علی‌اکبر ولایتی» در واکنش به اظهارات خصمانه جمعه‌شب رئیس جمهوری آمریکا ضد ایران تاکید کرد: ملت ایران که سابقه تمدنی چندهزار ساله دارد همچون همیشه مقابل زیاده‌خواهی‌ها ایستادگی خواهد کرد.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین الملل، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را متعلق به ملت ایران دانست و گفت: سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی نه فقط برای ایران، بلکه برای منطقه اقتدار و امنیت به ارمغان آورده است.

«علی‌اکبر ولایتی» افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر تجزیه‌خواهان و تضعیف‌کنندگان کشورها و دولت‌های قانونی منطقه ایستادگی و تروریست‌ها، جریان‌های افراطی و تکفیری و حامیان آنان را به ذلت کشانده است.

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا جمعه‌شب با اظهارات سخیف، تکرار اتهامات واهی گذشته ضد ملت ایران و با تائید نکردن پایبندی تهران به روح برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، بار دیگر مدعی حمایت ایران از تروریسم شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست تحریم‌های جدید قرار داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برای مبارزه با گروه‌های تکفیری- تروریستی در عراق و سوریه به درخواست رسمی این کشورها، کمک مستشاری به آن‌ها ارائه می‌کند؛ اقدامی که به هیچ وجه به مذاق ترامپ خوشایند نیست.

 

کلیدواژه