میزان 24, 1396 08:29 Asia/Kabul
  • علی عسکری: ایران از جبهه حق علیه باطل حمایت می‌کند

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در دیدار «عماد خمیس» نخست وزیر سوریه با تاکید بر این که ایران همواره از جبهه حق علیه باطل حمایت می کند تصریح کرد ، جمهوری اسلامی ایران حامی دولت و ملت سوریه است.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، «عبدالعلی علی عسکری» خاطر نشان کرد ارتباطات خوب و عمیق جمهوری اسلامی ایران و سوریه با هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی باعث شد جوانان ایرانی به حمایت از ملت سوریه بشتابند و معادلات را در منطقه بهم بزنند.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شکست تروریست ها در سوریه را به سبب گسترش گفتمان مقاومت در منطقه دانست و خاطر نشان کرد جبهه مقاومت هم در صحنه میدانی و هم رسانه ای توانست در مقابله با تروریست ها فعال و موفق عمل کند.

نخست وزیر سوریه نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از ملت و دولت سوریه تاکید کرد مردم و ارتش این کشور با حمایت های ایران و جبهه مقاومت به زودی تروریست ها را به طور کامل شکست خواهند داد.

عماد خمیس همچنین خواهان گسترش همکاری های دو کشور در تمامی زمینه ها از جمله رسانه ای  شد و گفت: ایران و سوریه باید در کنار یکدیگر؛ با همکاری‌های مستحکم رسانه‌ای، خود را در مقابل تهاجم فرهنگی بیمه کنند.

«عبدالعلی علی عسکری» روز یکشنبه همچنین با «حسین دیاب» استاندار حلب، «بشر یازجی» وزیر گردشگری و«محمد الاحمد» وزیر فرهنگ سوریه به طور جداگانه دیدار و گفتگو کرد.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پنجشنبه شب در صدر هیاتی برای دیدار و گفتگو با مقام های سوریه وارد دمشق شد.

 

کلیدواژه