نوبخت: مواضع دولت ایران در قبال جریان سازی های اخیر آمریکا فردا اعلام می شود
(last modified 1396-07-24T12:40:58+00:00 )
میزان 24, 1396 17:10 Asia/Kabul
  • نوبخت: مواضع دولت ایران در قبال جریان سازی های اخیر آمریکا فردا اعلام می شود

سخنگوی دولت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: موضع دولت ایران در قبال جریان سازی‌های اخیر آمریکا برای تحمیل مذاکرات ثانویه پیرامون توان موشکی و نفوذ منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران ، فردا سه شنبه اعلام می‌شود.

«محمد باقر نوبخت» روز دوشنبه در  گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: مواضع ایران در قبال جریان سازی های اخیر آمریکائی ها ، ابتدا در سخنرانی «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران بلافاصله پس از اظهارات رئیس جمهور آمریکا ، اعلام شد و این مواضع فردا سه شنبه نیز در نشست خبری سخنگوی دولت به صراحت بیان خواهد شد.

«حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران جمعه شب پس از اظهارات سخیف، وقیحانه و ضد ایرانی «دونالد ترامپ» در یک نطق زنده تلویزیونی ، اظهارات رئیس جمهوری آمریکا را اتهامات واهی علیه ملت ایران برشمرد و گفت: سخنان ترامپ نشان داد که برجام مستحکم تر از آن چیزی است که او در دوران رقابت انتخاباتی فکر می کرد و آمریکا امروز تنهاتر از همیشه در برابر برجام و توطئه هایش علیه ملت ایران است.

روحانی، همچنین باردیگر ضمن حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تاکید کرد: سپاه در کنار ملت های منطقه و در برابر تروریسم ایستاده است و جمهوری اسلامی همچنان به تقویت قدرت دفاعی خود ادامه خواهد داد.

رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه با تکرار اتهامات واهی گذشته ضد ملت ایران و با تائید نکردن پایبندی تهران به روح برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، مدعی حمایت ایران از تروریسم شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست تحریم‌های جدید قرار داد.

 

کلیدواژه