میزان 25, 1396 15:22 Asia/Kabul
  •  سرتیپ سلامی: هوچی‌گری آمریکا نمی‌تواند از اعتبار نظام اسلامی بکاهد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا هوچی‌گر و یاوه‌گو است تاکید کرد: هوچی‌گری‌های آمریکا نمی‌تواند از اقتدار و اعتبار نظام اسلامی بکاهد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار سرتیپ «حسین سلامی» روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح دوره‌های آموزشی دانشجویان «دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» در رشت (شمال ایران) گفت: یاوه‌گویی و هوچی‌گری‌های دنیای استکبار و در صدر آن مسوولان آمریکا به ویژه ترامپ هیچگاه نمی‌تواند از عظمت و اقتدار مردم ایران اسلامی و توان نظامی و دفاعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کم کند.

سرتیپ سلامی با ارایه تحلیلی از روند کاهش روزافزون هژمونی آمریکا در میان کشورهای مختلف جهان به ویژه نهادهای بین المللی افزود: امروز حتی بسیاری از کشورهای غربی نیز مخالفت خود را در قبال زیاده‌خواهی رییس جمهوری آمریکا نشان می‌دهند که نشان از تغییر اساسی در اوضاع سیاسی جهان دارد. 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه استکبار به دلیل ناکامی در حوزه تهدیدهای نظامی ضد ایران، جنگ اقتصادی را در دستور کار قرار داده است تصریح کرد: تنها راه مقابله با تحریم‌ها ‌و محدودیت‌های مالی و اقتصادی آمریکا، تلاش برای تحقق عینی رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در قالب اقتصاد مقاومتی است.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا 21 میزان جاری با تکرار اتهامات واهی علیه ملت ایران، مدعی حمایت تهران از تروریسم شد و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که نقشی اساسی در مبارزه با تروریست‌های مورد حمایت واشنگتن در سوریه و عراق دارد، در لیست تحریم‌های جدید قرار داد.

 

کلیدواژه