میزان 29, 1396 18:53 Asia/Kabul
  •  ولایتی: فلسطین مهمترین موضوع جهان اسلام است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران مساله فلسطین را مهمترین موضوع جهان اسلام دانست و تاکید کرد: جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) به اصل مبارزه علیه صهیونیست ها پایبند است و با وجود تمام فشارها این پایبندی ادامه دارد.

به گزارش ایرنا، «علی اکبر ولایتی» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران روز شنبه در دیدار ‏«صالح العاروری» ‏ نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)‏ در تهران گفت: با حمایت روز افزون جهان اسلام از مقاومت فلسطین و باوجود تبلیغات اسرائیلی ها، صهیونیست ها ضعیف تر و فلسطینی ها قوی تر شده اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران با بیان اینکه مهمترین تلاش دولت کنونی آمریکا تقویت موضع صهیونیست ها است تاکید کرد: پیروزی نهایی با فلسطینیان و مبارزان فلسطین است.

ولایتی، اقدامات آمریکا برای تجزیه برخی کشورها منطقه را به نفع اسرائیل دانست و تصریح کرد: وقتی آمریکایی ها در این راه شکست خوردند یعنی به طور غیرمستقیم رژیم صهیونیستی شکست خورده است.

«صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی حماس هم در این دیدار با بیان اینکه ایران پشتیبان اصلی مقاومت در فلسطین است اظهار کرد: مواضع سیاسی و عملیاتی حماس روشن و واضح است و در دفاع از حقوق ملت فلسطین، هیچ تفاهم و مصالحه ای بر روی سلاح و راه مقاومت تاثیر نخواهد گذاشت.

العاروری همچنین بر ادامه مقاومت در برابر اشغالگران تاکید کرد.

هیاتی بلندپایه از مسئولان جنبش حماس به ریاست «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز جمعه وارد تهران شد.

 

کلیدواژه