یاوه گویی رئیس رژیم صهیونیستی علیه ایران
(last modified 1396-08-02T04:19:39+00:00 )
عقرب 02, 1396 08:49 Asia/Kabul
  • یاوه گویی رئیس رژیم صهیونیستی علیه ایران

رئیس رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در ادامه جوسازی های مقامات این رژیم علیه ایران، جمهوری اسلامی ایران را تهدیدی برای منطقه برشمرد.

به گزارش رادیو دری، «رووین ریولین»  همچنین ایران را به دخالت در امور داخلی کشورهای منطقه متهم کرد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز اخیرا در  دیدار با «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه با انتقاد از حضور قانونی ایران در سوریه مدعی شد گسترش نفوذ جمهوری اسلامی ایران در سوریه تهدیدی برای منطقه و جهان است. نتانیاهو همچنین  ایران را به حمایت از داعش متهم کرد.

«تزیپی لیونی»  وزیر امور خارجه پیشین اسرائیل  هم  اخیرا بدون اشاره به بارها هدف قرار دادن مواضع ارتش سوریه از سوی رژیم صهیونیستی در راستای حمایت و پشتیبانی از تروریست های داعش و جبهه النصره در اظهاراتی مضحک  جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

یاوه گوی هایی مقامات اسرائیل علیه ایران در حالی است که بسیاری از کشورها از جمله روسیه بارها با رد ادعاهای مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند، جمهوری اسلامی ایران حامی سوریه علیه تروریسم است.

بحران در سوریه از سال 1390 با تهاجم گسترده گروه‎های تروریستی مورد حمایت عربستان، آمریکا و متحدانشان برای تغییر معادلات منطقه به نفع رژیم صهیونیستی آغاز شد. نیروهای سوری در ماه های اخیر با کمک نیروهای محور مقاومت توانسته اند ضربات سختی به تروریست های مورد حمایت اسرائیل وارد کنند.

 

کلیدواژه