عقرب 05, 1396 15:35 Asia/Kabul
  • آیت الله امامی کاشانی: قدرت دفاعی ایران قابل مذاکره نیست

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اقدام دشمنان برای مذاکره درباره توان دفاعی ایران تاکید کرد: قدرت، ابزار و وسایل دفاعی ایران به هیچ عنوان قابل مذاکره نیستند.

آیت الله «محمد امامی‌کاشانی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران اظهار کرد: مسئولان ایران هر وسایلی را که برای افزایش اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی لازم باشد، فراهم خواهند کرد.

آیت الله امامی کاشانی همچنین با اشاره به سفر «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق به ایران و دیدار وی با رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: عراقی ها نباید به آمریکایی ها اعتماد کنند زیرا هر کشوری که به آمریکا اعتماد کرد، محو شد و ارزش هایش از بین رفت.

خطیب نماز جمعه تهران با تبریک پیروزی های ارتش و نیروهای مردمی عراق در نبرد با تروریست ها و جلوگیری از تجزیه این کشور تصریح کرد: مرجعیت، مسئولان، ارتش و نیروهای مردمی عراق در این پیروزی ها هر کدام نقش مهمی بر عهده داشتند.

آیت الله امامی کاشانی با اشاره به اقدام های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نبرد با تروریست ها، امنیت و عزت ایران را مرهون تلاش های این نهاد انقلابی و سایر نیروهای مسلح ایران عنوان کرد.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین درباره اظهارات خصمانه «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا ضد ایران گفت: این اظهارات بی ادبانه ناشی از بغض و دشمنی است زیرا آمریکا می خواهد فکر ملت ایران را که برگرفته از شهادت، رشادت و شجاعت است، ازبین ببرد.

آیت الله امامی کاشانی به مراسم راهپیمایی اربعین حسینی(ع) نیز اشاره کرد و افزود: جهان به سمت مبارزه با ظلم پیش می رود و این راهپیمایی نشان می دهد که مردم جهان راه امام حسین(ع) را که همان راه شهادت و فداکاری در مبارزه با ظلم است، سرلوحه خود قرار داده اند.

 

کلیدواژه