عقرب 08, 1396 13:23 Asia/Kabul
  • سرلشکر باقری: آمریکایی‌ها مقابل محور مقاومت شکست خوردند

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران تاکید کرد: آمریکایی‌ها می‌خواستند محور مقاومت را نابود کنند اما با قدرت سرکوب شدند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سردار سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران روز دوشنبه در همایش ملی پدافند غیرعامل در تهران با اشاره به تهدیدهای دشمنان علیه انقلاب اسلامی گفت: تجزیه کشور‌های اسلامی در زمان نابودی گروه تروریستی داعش موضوعی بود که دشمنان دنبال می کردند که این توطئه در نطفه خفه شد و جهان اسلام در ادامه باید به هوشیاری و بصیرت عمل کند.

سرلشکر باقری افزود: اگر حاکمیت و تمامیت ارضی کشور‌های جنوب غرب آسیا به رسمیت شناخته نشود، منافع آن به سود آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهد بود تا با ایجاد کشور‌های کوچک و نیازمند به کمک خارجی جنگ و خونریزی در این کشور‌ها به راه بیندازند و منافع کشور‌های اسلامی را از بین ببرند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران، راهبرد‌های اعلامی از سوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا علیه جمهوری اسلامی را تهدیدی جدید علیه ایران دانست و تصریح کرد: هدف اصلی آمریکایی‌ها از تدوین راهبردهای جدید، براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

سرلشکر باقری با اشاره به اقدامات آمریکایی ها در قبال برنامه جامع اقدام مشترک(برجام) نیز تاکید کرد: اگر تحریم‌های آمریکا علیه ایران به بهانه‌های دیگری برگردد، خروج جمهوری اسلامی از برجام قطعی خواهد بود.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ایران، یکی از مسائل مهم در پدافند غیرعامل را نیز شناسایی تهدیدها عنوان کرد و گفت: با وجود همه تهدیدهای دشمنان، جمهوری اسلامی خروشان و سر افراز در مسیر خود در حال رشد و حرکت است.

 

کلیدواژه