عقرب 10, 1396 09:24 Asia/Kabul
  • بمباران شبانه جنگنده​ های ارتش ایران در رزمایش فداییان حریم ولایت

هواپیماهای بمب افکن راهبردی سنگین «سوخو 24» و «فانتوم» نیروهای هوایی ارتش ایران در ادامه رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت در اصفهان(مرکز ایران)، اهداف از پیش تعیین شده را بمباران شبانه کردند.

به گزارش رادیو دری، در سومین مرحله از روز نخست هفتمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت، هواپیماهای بمب افکن راهبردی سنگین سوخو 24 و فانتوم، با غافلگیری شبانه و در ارتفاع پست به سمت اهداف از پیش تعیین شده، بمباران سنگین هوا به زمین کردند.

در این مرحله از رزمایش همچنین هواپیمای «اف14»، اقدام به روشنایی صحنه نبرد در راستای شناسایی و انهدام اهداف توسط پرنده های مشابه کردند.

سوختگیری شبانه هواپیمای «سوخو24» به «سوخو24» برای نخستین بار در ارتفاع پست در این رزمایش با موفقیت انجام شد.

هفتمین رزمایش «اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت» با شرکت همه پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز(سه شنبه) با رمز مقدس «یا ابوالفضل العباس(ع)» در منطقه عمومی اصفهان آغاز شد.

امیر سرتیپ دوم خلبان «مسعود روزخوش» سخنگوی هفتمین رزمایش «اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت» محور اصلی این رزمایش را انهدام اهداف زمینی و هوایی اعلام کرد و گفت: پیام این رزمایش برای کشورهای منطقه امنیت، ثبات، دوستی و صلح پایدار در منطقه است.

 

کلیدواژه