عقرب 12, 1396 16:50 Asia/Kabul
  • ارتش ایران: نسل جوان ایران یکپارچه علیه استکبار جهانی ایستاده‌اند
    ارتش ایران: نسل جوان ایران یکپارچه علیه استکبار جهانی ایستاده‌اند

ارتش جمهوری اسلامی ایران روز جمعه در آستانه یوم الله «سیزده آبان» در بیانیه ای تاکید کرد نسل جوان ایران در راستای تداوم انقلاب اسلامی، یکپارچه و یک‌صدا علیه استکبار جهانی ایستاده‌اند.

در بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان شده است سیزدهم آبان  یادآور حماسه بزرگ مردان و زنانی است که با عشق و ارادت به حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، ندای استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و سلطه کشورهای استکباری را با تمام وجود فریاد زدند.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه تصریح کرد ملت بزرگ ایران با  فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» در آیین راهپیمایی روز سیزده آبان پاسخی کوبنده‌ به مواضع متزلزل و سخیف «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در رابطه با ایران اسلامی و برخی نهادهای ارزشمند و  انقلابی از جمله سپاه پاسداران خواهند داد.

در بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر این که اظهارات خصمانه اخیر ترامپ علیه ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان دهنده عمق کینه‌توزی استکبار جهانی نسبت به انقلاب اسلامی و نگرانی و استیصال آن از اقتدار و نفوذ روزافزون جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بوده تصریح شده است سیاست های ترامپ جز خواری و انزوای بیشتر آمریکا در عرصه بین‌الملل نتیجه دیگری نخواهد داشت.

سیزده آبان (چهارم نوامبر 2017) روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ایران است. سی و هشت سال پیش در چنین روزی دانشجویان ایران در اعتراض به توطئه‌های متعدد آمریکا ضد انقلاب اسلامی ایران، لانه جاسوسی (سفارت) آمریکا را در تهران تسخیر کردند.

 

کلیدواژه