سنبله 08, 1395 08:55 Asia/Kabul
  • آمادگی کامل نیروهای مسلح ایران در جنگ سخت

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:نیروهای مسلح ایران امروز با داشتن قوه ایمان و ارتقاء آن روز به روز بر آمادگی خود می‌افزایند .

 فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: نیروهای مسلح ایران برای نبرد در جنگ سخت آمادگی کامل دارند.

امیر دریادار "حبیب‌الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه در مراسمی در مشهد (شمال شرق ایران) افزود: نیروهای مسلح ایران امروز با داشتن قوه ایمان و ارتقاء آن روز به روز بر آمادگی خود می‌افزایند و روحیه شهادت طلبی و رزمی خود را بالا می‌برند.

امیر دریادار سیاری تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار جهانی که منافع خود را در منطقه از دست داده بود، دشمن نظام جمهوری اسلامی ایران شد و با حربه جنگ سخت و نرم به مبارزه با انقلاب ایران پرداخت.

دریادار سیاری همچنین گفت: هدف دشمن در جنگ نرم، تسلط بر مغزها، افکار خانواده‌ها، جوانان و تغییر سبک زندگی و گرایش آن به سوی غرب است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران، خاطر نشان کرد: همانگونه که سربازان و فرماندهان جنگ سخت نظامیان و نیروهای مسلح هستند و همواره در مسیر ارتقاء سطح آمادگی می‌کوشند، باید در جنگ نرم نیز خانواده ها و فرزندانشان تلاش کنند تا سبک زندگی آنها دست‎خوش تغییرات مخرب واقع نشود.

کلیدواژه