عقرب 26, 1396 12:59 Asia/Kabul
  •  عیادت نماینده رهبر معظم انقلاب از مصدومان زلزله غرب ایران

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی روز جمعه از شماری از مصدومان زلزله اخیر غرب ایران، بستری در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران عیادت کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین «سید رضا تقوی»، ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب، برای این مصدومان آرزوی سلامتی کرد.

هم اکنون 25 مصدوم زلزله اخیر غرب ایران در بیمارستان امام خمینی (ره) تهران بستری هستند. 6 مصدوم پیشتر در این مرکز تحت درمان قرار گرفته و ترخیص شدند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار است از مصدومان بستری در دو بیمارستان «سینا» و «فیروزگر» تهران نیز عیادت کند.

روز سه شنبه نیز هیاتی از سوی دفتر مقام معظم رهبری به منظور بازدید از مناطق زلزله زده و بررسی روند خدمت رسانی به زلزله زدگان وارد کرمانشاه (غرب ایران) شد.

زمین لرزه‌ای به بزرگی هفت و سه دهم درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) یکشنبه‌‌شب گذشته غرب ایران را لرزاند. تاکنون بر اثر این زمین‌‌لرزه 436 نفر جان باخته‌اند و حدود 9 هزار و 388 نفر زخمی شده‌اند.

مسوولان کشوری و مقامات مختلف نظامی ایران از همان ساعات نخست وقوع زمین لرزه، برای بررسی وضعیت و برنامه‌ریزی در مناطق زلزله زده حضور دارند.

اسکان اضطراری مردم زلزله‌زده از ابتدای ساعات اولیه وقوع زلزله در غرب ایران آغاز شده است و امدادرسانی با امکانات دولت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و بسیج به زلزله‌زدگان همچنان ادامه دارد.

بیمارستان‌های صحرایی هم در مناطق زلزله‌زده مستقر و نیروهای داوطلب به منطقه اعزام شده‌اند.

 

کلیدواژه