عقرب 30, 1396 10:58 Asia/Kabul
  • پیام سرلشکر سلیمانی به رهبر معظم انقلاب /  پایان سیطره داعش

فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در پیامی به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد.

به گزارش رادیو دری؛ سردار سرلشکر «قاسم سلیمانی» فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران امروز(سه شنبه) در پیامی به حضرت آیت الله خامنه ای اعلام کرد: «حقیر به عنوان سرباز مکلف شده از جانب حضرتعالی در این میدان، با اتمام عملیات آزادسازی «البوکمال» آخرین قلعه داعش، با پایین کشیدن پرچم این گروه آمریکایی – صهیونیستی و برافراشتن پرچم سوریه، پایان سیطره این شجره خبیثه ملعونه را اعلام می کنم.»

سرلشکر سلیمانی به نمایندگی از همه فرماندهان و مجاهدین گمنام این صحنه و هزاران شهید و جانباز مدافع حرم از ایران، عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و پاکستان که برای دفاع از جان و نوامیس مسلمانان و مقدسات آنان جان خود را فدا کردند، این پیروزی بسیار بزرگ و سرنوشت ساز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت ایران و ملت های مظلوم عراق و سوریه و دیگر مسلمانان جهان تبریک و تهنیت گفت.

فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، افزود: رهبری خردمندانه و هدایت های حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضرت آیت العظمی سیستانی بود که سبب بسیج کلیه امکانات برای مقابله با این طوفان مسموم شد.

وی تاکید کرد: یقیناً پایداری دولت های عراق و سوریه و پایمردی ارتش ها و جوانان این دو کشور خصوصاً حشدالشعبی و دیگر جوانان مسلمان سایر کشورها با حضور مقتدرانه و محوری حزب الله به رهبری «سیدحسن نصرالله» نقش تعیین کننده ای در به شکست کشاندن این حادثه خطرناک داشتند.

سرلشکر سلیمانی تصریح کرد: تمامی این جنایت ها بنا به اعتراف عالی ترین مقام رسمی آمریکا که هم اکنون ریاست جمهوری این کشور را بر عهده دارد، توسط رهبران و سازمان های مرتبط با آمریکا طراحی و اجرا شده کما اینکه همچنان این روش توسط رهبران کنونی آمریکا در حال طراحی و اجرا است.

فرمانده قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران همچنین از مقام های لشکری و کشوری ایران در حمایت از دولت ها و ملت های عراق و سوریه قدردانی کرد.

 

کلیدواژه