قوس 05, 1396 13:01 Asia/Kabul
  •  سرلشکر جعفری: هسته‌های مقاومت در کشورهای منطقه ایجاد شده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: نقش عمده پیروزی‌های جبهه مقاومت در منطقه بر عهده بسیج بود و تجربه بسیج به دیگر کشورها منتقل شده است.

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» امروز یکشنبه در گردهمایی بزرگ بسیجیان تهران، افزود: بسیج به عنوان الگوی مقاومت ملت‌های منطقه ، مانند حزب‌الله لبنان و صدهزار نیروی مردمی آموزش دیده «الحشدالشعبی» عراق است و این تجربه به یمن و دیگر کشورها انتقال یافته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران، با بیان اینکه امروز فرمان امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تشکیل بسیج جهانی اسلام محقق شده است، تصریح کرد: هسته‌های مقاومت مسلحانه در کشورهای منطقه ایجاد شده و در دیگر کشورها نیز حلقه های کوچک مقاومت شکل گرفته و در آینده نزدیک تاثیرگذاری آنها مشاهده خواهد شد.

سرلشکر جعفری، یکی از نقش های تعیین کننده بسیج را کمک به جبهه مقاومت منطقه در قالب مدافعان حرم در سوریه برشمرد و خاطرنشان کرد: جنگ سوریه واقعا یک جنگ جهانی است چراکه ابرقدرت‌ها در آن نقش دارند و به شکست استکبار منجر شده است.

امروز یکشنبه 26 نوامبر ( پنجم قوس) سالروز تاسیس بسیج مستضعفین است و به همین مناسبت 28 عقرب تا 5 قوس در ایران به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

 

کلیدواژه