سنبله 08, 1395 16:42 Asia/Kabul
  • سخنان رئیس جمهوری در مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی

رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: رویکرد دولت جمهوری اسلامی، تصمیم‌گیری دقیق و خردمندانه بر مبنای معیارهای دینی، اخلاقی و منافع ملی ایران است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، "حسن روحانی" رییس جمهوری اسلامی ایران روز دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره شهید محمد علی رجایی گفت: منافع ملی و انقلاب اسلامی از اولویت دولت جمهوری اسلامی ایران است.

روحانی در خصوص برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) افزود: برجام به معنای این است که قدرت سیاسی ایران اسلامی به رخ دنیا و قدرت‌های بزرگ کشیده شده و دیپلمات‌های ایران توانستند قطعنامه‌ ها ضد جمهوری اسلامی ایران را لغو کنند.

رییس جمهوری اسلامی ایران افزود: امروز دیوارهای تحریم ضد ایران ویران شده و شرایط بانکی و مالی سرمایه گذاری، صادرات و واردات کالا و خدمات سهل و آسان تر شده است.

حسن روحانی همچنین طرح تحول سلامت در سه سال گذشته از اقدامات بسیار مهم و ارزشمند دولت دانست و گفت: اکنون مردم با هزینه کمتر، عزت و احترام بیشتر، زمان کوتاه تر و بدون زحمت، خدمات درمانی و پزشکی دریافت می کنند که این کاری بسیار عظیم و بزرگ است.

رییس جمهوری اسلامی ایران افزود: جمهوری اسلامی در کشاورزی به سمت خودکفایی حرکت کرده است و در انبارهای ایران حدود 14 میلیون تن گندم ذخیره وجود دارد.

کلیدواژه