قوس 06, 1396 12:02 Asia/Kabul
  •  فرهنگ بسیجی در حال شکل گیری در جهان است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران گفت: فرهنگ بسیجی امروز در سرتاسر جهان و به ‌خصوص کشورهای آزادیخواه در حال شکل‌گیری است و این به معنی همان صدور تفکر بسیج به جهان است.

سردار سرلشکر «سیدیحیی رحیم صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران عصر روز یکشنبه در تجمع بسیجیان ارومیه(شمال غرب ایران) با بیان اینکه تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی(ره) موجب شده است تا تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان خنثی شود، اظهار کرد: بسیج از همان روزهای نخست تشکیل، در میان مردم آزادیخواه جایگاه خود را یافت و در صحنه‌های مختلف سازندگی، فرهنگی، عملیاتی و دیگر زمینه‌ها فعال بوده است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران با اشاره به اینکه بسیج در حال تنومند شدن و همگانی شدن در تمام عرصه ها است افزود: در سبک زندگی غربی برخوردها و تعاملات غربی بوده و همه تکاپوها برای دنیا پرستی است اما در تفکر بسیجی و سبک زندگی این قشر همه در راستای خدمت عزتمندانه، شرافتمندانه و در راستای پیشرفت نظام اسلامی است.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه بسیجیان بزرگترین قدرت ملی ایران در تحقق تمدن نوین اسلامی هستند، تصریح کرد: اقتدار و عزت جوامع مختلف به ویژه جامعه ایران اسلامی برگرفته از فرهنگ بسیجی است.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوای ایران با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران دارای اقتدار بی مانندی است، تاکید کرد: تا زمانی که فرهنگ و الگوی بسیجی در جهان پرچمدار است، هیچ ابرقدرتی توان ایستادگی در برابر ملل آزادیخواه را نخواهد داشت.