قوس 15, 1396 15:48 Asia/Kabul
  •  تاکید روحانی بر هوشیاری مسلمانان در برابر استکبار و صهیونیسم

رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه استکبار جهانی، آمریکا و صهیونیسم همواره به دنبال توطئه و ماجراجویی علیه ملت های منطقه هستند ، بر ضرورت حفظ هوشیاری و ایستادگی شجاعانه ملت‌ها و کشورهای اسلامی در برابر توطئه دشمنان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، «حسن روحانی» صبح چهارشنبه در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان شرکت‌کننده در سی و یکمین کنفرانس وحدت اسلامی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، مشکلات امروز جهان اسلام را نتیجه فاصله گرفتن از قرآن کریم و وحی دانست و گفت: پس از پیروزی مردم مسلمان منطقه در برابر تروریست‌ها ، استکبار و صهیونیسم ، در فکر توطئه‌های جدیدی هستند.

روحانی با بیان اینکه همچنان باید در برابر آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و نوکران آنها هوشیار بود، افزود : دشمنان دخالت‌ خود را در منطقه بیشتر و با استفاده از بیت‌المال مسلمین، خاورمیانه را  تبدیل به انبار سلاح  کرده اند.

رئیس جمهوری اسلامی ایران، هدف قرار گرفتن آزادی قدس شریف را توطئه‌ جدید دشمنان جهان اسلام برشمرد و تصریح کرد : قدس متعلق به اسلام و فلسطین است.

روحانی گفت : جمهوری اسلامی ایران خواهان حل مشکلات از طریق مذاکره است اما هرگز با جابجایی مرزها در منطقه موافق نیست و در برابر تجاوز استکبار به مقدسات اسلامی ایستادگی خواهد کرد .

رئیس جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه مسلمانان از جمله ملت فلسطین باید در برابر توطئه اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی یک‌صدا به‌پا خیزند ، افزود : کشورهای اسلامی و سازمان همکاری اسلامی مسئولیت سنگینی در این زمینه بر دوش دارند.

 

کلیدواژه