قوس 20, 1396 13:12 Asia/Kabul
  • وزیر دفاع ایران: مسئولیت هرگونه درگیری در منطقه ‌متوجه آمریکا است‌

وزیر دفاع ایران ، اقدام رئیس جمهوری آمریکا ضد قدس را فتنه‌ای عمیق برای تضییع حقوق مردم فلسطین دانست و گفت: مسئولیت هرگونه تنش و خون ریزی بیشتر در منطقه ‌متوجه آمریکا است.

«امیر سرتیپ امیر حاتمی» وزیر دفاع ایران روز دوشنبه با محکوم کردن اقدام رئیس جمهوری آمریکا در اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل اظهار کرد: این اقدام ، نابودی رژیم صهیونیستی را جلو خواهد انداخت و اتحاد و وحدت مسلمانان را دو چندان خواهد کرد.

سرتیپ حاتمی با بیان اینکه استکبار جهانی پس از شکست در سوریه و عراق،‌‌ به دنبال توطئه‌افکنی و ماجراجویی جدید علیه سایر ملل منطقه هستند افزود: رژیم اشغالگر قدس می داند با اینگونه اقدام های نامشروع دولت آمریکا در وضعیت قدس هیچ تغییری ایجاد نمی شود و ملت فلسطین و آزادیخواهان جهان بیش از هر زمان دیگر یکپارچه و متحد برای آزادی قدس و سرزمین فلسطین مصمم تر خواهند شد.

وزیر دفاع ایران همچنین با اشاره به نابودی شجره خبیثه داعش اظهار کرد: اگر داعش از منطقه ریشه‌کن نمی‌شد ، رژیم صهیونیستی مدت طولانی در امنیت و آرامش قرار می‌گرفت و ملت‌های منطقه به جای مبارزه با اسرائیل و گروه‌های تروریستی ، مشغول جنگ با یکدیگر بودند.

سرتیپ حاتمی تاکید کرد: سیاست ‌جمهوری اسلامی ایران همواره حمایت از ملت مظلوم فلسطین، ثبات و امنیت منطقه و محکومیت اقدامات تفرقه‌انگیز و یک جانبه آمریکا و رژیم صهیونیستی است.