قوس 22, 1396 17:37 Asia/Kabul
  •  سرلشکر فیروزآبادی: ترامپ دلال شرکت‌های اسلحه‌سازی است

مشاور عالی نظامی فرمانده معظم کل قوای ایران در واکنش به اقدام رئیس جمهوری آمریکا در به‌رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: «دونالد ترامپ» دلال شرکت‌های اسلحه‌سازی و رییس جمهور یک درصد از سرمایه‌داران وال استریت آمریکا است.

به گزارش ایرنا؛ «سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی» روز چهارشنبه با بیان اینکه جنگ‌افروزی‌های ترامپ در شرق و غرب آسیا چیزی جزء شعله‌ور کردن بازار فروش سلاح نیست اظهار کرد: حرف نامشروع و خلاف عقل ترامپ در باب انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به شهر قدس که متعلق به همه ادیان الهی است، یک جنگ‌افروزی چند جانبه است.

سرلشکر فیروزآبادی به ترامپ توصیه کرد به فکر حل مشکلات مردمی باشد که به او رای داده‌اند و به فریاد 99 درصد مردم آمریکا گوش دهد.

مشاورعالی نظامی فرمانده معظم کل قوای ایران با بیان اینکه مسلمانان با غیرت دینی خود حیله ترامپ را به شکست می‌کشانند تاکید کرد: مسلمانان با اتحاد، قدس را آزاد خواهند کرد و انتفاضه پرشور صاحبان فلسطین خاموش نخواهد شد.

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا 15 قوس 1396 قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد؛ اقدامی که با مخالفت و واکنش‌های گسترده مردمی، سران کشورها و مجامع بین‌المللی روبه رو شد.

 

کلیدواژه