تجهیز سپاه به هواپیماهای جدید
(last modified 1396-09-23T03:59:06+00:00 )
قوس 23, 1396 08:29 Asia/Kabul
  •  تجهیز سپاه به هواپیماهای جدید

آئین الحاق رسمی هواپیماهای دوزیست (قابلیت پرواز در آسمان و حرکت در آب) به مجموعه توانمندی های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش  رادیو دری، در این آئین که روز چهارشنبه با حضور سردار سرلشکر پاسدار "محمد علی جعفری" فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولان لشگری و کشوری در بندرعباس برگزار شد، سردار سرلشکر جعفری گفت : روند بالا بردن توان و استطاعت نیروی دریایی و نیروهای دیگر سپاه، یک روند دائمی است .

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه هم طی سخنانی در این آئین تاکید کرد: اگر بخواهیم امن - آزاد- مستقل - آرام و پیشرفته زندگی کنیم - باید قدرتمند باشیم .

دریادار پاسدار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این آئین گفت: هواپیماهایی که در این مرحله به سازمان نیروی دریایی سپاه پیوستند با قابلیت های گوناگون گشت و شناسایی -از توانمندی فرود در آب - حرکت در آب به مانند یک شناور تندرو و همچنین کلیه عملیات های پروازی در ارتفاع های گوناگون برخوردارند و به دلیل بهره مندی از این قابلیت به پرندگان دوزیست و آب نشین مشهور هستند. 

کلیدواژه