قوس 26, 1396 15:49 Asia/Kabul
  • واکنش سخنگوی سپاه پاسداران به ادعای ضد ایرانی آمریکا

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در واکنش به اظهارات سخیف نماینده آمریکا در سازمان ملل ضد ایران، تأکید کرد: همه می‌دانند یمن تجهیزات موشکی مفصلی از اتحاد جماهیر شوروی و کره شمالی گرفته و کشور صاحب موشک در منطقه بود.

«نیکی هیلی» Nikki Haley نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روز پنجشنبه (14 دسامبر) بدون اشاره به حمایت‌های تسلیحاتی بی‌دریغ واشنگتن از عربستان برای بمباران مردم مظلوم یمن و با حضور در برابر آهن‌پاره‌هایی که ادعا می‌کرد لاشه موشک‌های ایرانی است، تهران را به تجهیز جنبش انصارالله یمن برای حمله موشکی به ریاض متهم کرد. 

سردار سرتیپ «رمضان شریف» روز یکشنبه در نشست با مدیران مسوول و فعالان رسانه‌ای استان گلستان در شمال ایران، اظهار کرد: در حالی که عربستان از حدود سه سال پیش مردم یمن را بمباران می کند و تمام تسلیحات سعودی ها، آمریکایی و اروپایی است، اما نماینده آمریکا در سازمان ملل، با نشان دادن یک لوله مدعی می شود، اثر انگشت ایرانی‌ها روی آن است.  

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به استفاده دشمنان از ابزار رسانه ای علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: این خط جریان‌سازی خبری تاکنون رفتارهای ظالمانه آمریکا ، اروپا و گروهک‌های تروریستی را در منطقه توجیه کرده است. 

وی تصریح کرد: ابزار رسانه‌ای دشمن همچنین با وجود شش سال جنایت گروه تروریستی داعش در منطقه ، شکست این گروه تروریستی را چندان پوشش نداد و موضوع جدیدی همچون معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم اسرائیل را مطرح کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران، خاطرنشان کرد: غربی ها به ویژه آمریکا همواره شکست خود را با یک جریان‌سازی رسانه‌ای می‌پوشانند و در 10 سال اخیر تاکنون هرگاه عربستان، آمریکا و صهیونیست‌ها طرحی را در منطقه آغاز کرده اند، با شکست همراه شده است.