تجمع دانشجویان مشهد در حمایت از قدس
(last modified 1396-09-26T12:39:17+00:00 )
قوس 26, 1396 17:09 Asia/Kabul
  • تجمع دانشجویان مشهد در حمایت از قدس

دانشجویان مشهد، شمال شرق ایران، در اعتراض به جنایت های رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

به گزارش رادیو دری، دانشجویان معترض مشهد که پرچم فلسطین و عکس هایی از «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان  و شهدای فلسطین را در دست داشتند، با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و الله اکبر، حمایت خود را از انتفاضه مردم فلسطین ضد اشغالگران قبله نخست مسلمانان به نمایش گذاشتند.

به گفته «عماد کاشانی»مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد مشهد،تجمع دانشجویان با هدف حمایت از مردم فلسطین و مقاومت اسلامی منطقه و نیز درخواست محاکمه سران داعش و حامیان آنان در دادگاههای بین المللی برپا شده است.

«دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا 15 قوس گذشته  قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کرد؛ اقدامی که با مخالفت و واکنش‌های گسترده مردمی، سران کشورها و مجامع بین‌المللی روبه رو شد.

شهر قدس که مسجدالاقصی نخستین قبله مسلمانان را در خود جا داده، بخش لاینفک فلسطین بوده و از مهم‌ترین اماکن سه گانه مقدس اسلامی به شمار می‌آید و از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای نزد مسلمانان برخوردار است.

 

کلیدواژه