اقتدار دفاعی ایران بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای افزایش می‌یابد
(last modified 1396-10-05T13:17:50+00:00 )
جدی 05, 1396 17:47 Asia/Kabul
  •  اقتدار دفاعی ایران بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای افزایش می‌یابد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران گفت: با تمام وجود و بدون کوچک‌ترین وقفه‌ای اقتدار دفاعی ایران، افزایش می یابد.

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری صدا و سیما؛ «امیر سرتیپ امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران ‌با بیان اینکه جنگ تحمیلی عراق به ایران باعث شناسایی دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی شد اظهار کرد: با توجه به عمق دشمنی‌ها علیه ایران، یک نگاه بلند راهبردی در ایران شکل گرفت که باعث دستیابی جمهوری اسلامی به قابلیت‌های دفاعی شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران افزود: راهبرد دشمنان تضعیف اقتدار ملی و توان دفاعی ایران است، ‌اما جمهوری اسلامی با تمام وجود اجازه نخواهد داد کسی به قدرت دفاعی کشور لطمه بزند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در 10 سنبله 1395 در جمع وزیر، مسوولان، محققان و متخصصان وزارت دفاع ایران، افزایش توان دفاعی و تهاجمی را حق مسلم جمهوری اسلامی ایران دانستند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار تاکید کردند: درجهانی که قدرت‌های زورگو، سلطه‌گر و دارای کمترین جوهره‌ اخلاق، وجدان و انسانیت حاکم هستند و از تجاوز به کشورها و کشتار انسان‌های بی‌گناه هیچ ابایی ندارند، توسعه‌ صنایع دفاعی و تهاجمی کاملاً طبیعی است، زیرا این قدرت‌ها تا اقتدار ایران را احساس نکنند، امنیت تأمین نخواهد شد.