جدی 07, 1396 13:11 Asia/Kabul
  • بیانیه ستادکل نیروهای مسلح ایران به‌مناسبت حماسه 9 دی

ستادکل نیروهای مسلح ایران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت ۹ دی اعلام کرد: خروش ملت ایران در این روز نشانه همبستگی، ولایت‌مداری و بصیرت انقلابی برگرفته از آموزه‌های دینی و انقلاب اسلامی بود.

نهم دی سال 1388 (30 دسامبر 2009) یادآور راهپیمایی میلیونی مردم ایران دراعلام برائت از ساختارشکنان جامعه و پاسخی قاطع به عناصر فتنه‌گری بود که به بهانه تقلب دردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، مسیر بیراهه را در پیش‌گرفته بودند.

ستاد کل نیروهای مسلح ایران، روز پنجشنبه دربیانیه‌ای اعلام کرد: ملت ایران درحماسه بزرگ 9 دی 1388 نشان داد، طراحی کودتا و جنگ تبلیغاتی و عملیات روانی نظام سلطه و صهیونیسم، تاثیری در پایبندی مردم ایران به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ندارد.

دراین بیانیه آمده است: حماسه ۹ دی، توانست انقلاب اسلامی ایران را از توطئه‌ای خطرناک و پیچیده که از سوی کانون‌های فکری استکباری و رژیم صهیونیستی طراحی، مدیریت و هدایت می‌شد، عبور دهد و سرفصل جدیدی در روند انقلاب اسلامی و استحکام پیوند ملت و رهبری در نظام جمهوری اسلامی پدید آورد. 

ستادکل نیروهای مسلح ایران، تاکید کرده است: ملت مقاوم ایران همواره با تاسی به آموزه‌های اسلامی و قرآن و با پیروی از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا در راه اصول و ارزش‌های اسلام و انقلاب ایستادگی کرده است و آرزوهای شیطانی دشمنان و فتنه‌گران را سرکوب خواهد کرد.

کلیدواژه