جدی 08, 1396 14:55 Asia/Kabul
  • هشدار امام جمعه موقت تهران به اقدام رئیس جمهوری آمریکا ضد قدس

خطیب موقت نماز جمعه تهران ، گفت : تصمیم رئیس جمهوری آمریکا در خصوص قدس و معرفی آن به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به نابودی آمریکا منجر خواهد شد.

آیت الله «محمدعلی موحدی کرمانی» در خطبه های نماز جمعه تهران، با اشاره به اقدام «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: ترامپ در حال سقوط است و اقدام وی ضد قدس، علاوه بر اینکه از سوی متحدانش مورد انتقاد قرار گرفت موجب اعتراض سازمان ملل متحد هم شد.

امام جمعه موقت تهران همچنین به هزینه 7 تریلیون دلاری مسوولان پیشین آمریکا در خاورمیانه اشاره کرد و افزود: آمریکا با این هزینه ها در پی ضربه زدن به اسلام، بشریت، ایران و آزادی خواهان جهان بود، اما در نهایت شکست خورد.

آیت الله موحدی کرمانی، با انتقاد از جنایات های عربستان سعودی در یمن به شرایط فاجعه بار یمنی ها اشاره کرد و گفت: عربستان سعودی، با ادعای مسلمانی، در یمن حمام خون به راه انداخته است و رژیم آل سعود باید خونریزی و آدم کشی را متوقف کند.

وی با اشاره به حماسه ۹ دی و اقدامات فتنه‌گران در آن سال، اظهار کرد: خداوند و مردم از فتنه‌گران نخواهند گذشت.

نهم دی سال 1388 (30 دسامبر 2009) یادآور راهپیمایی میلیونی مردم ایران در اعلام برائت از ساختارشکنان جامعه و پاسخی قاطع به عناصر فتنه‌گری بود که به بهانه تقلب در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران ، مسیر بیراهه را در پیش‌گرفته بودند.

 

کلیدواژه