دریادار سیاری: تحرک بیگانگان در دریا کنترل می شود
(last modified 1395-04-28T10:35:45+00:00 )
سرطان 28, 1395 15:05 Asia/Kabul
  • دریادار سیاری: تحرک بیگانگان در دریا کنترل می شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هر گونه تحرک از یگانهای بیگانه در دریا و ساحل از نگاه نیروی دریایی ارتش ایران پنهان نمی ماند و همه کنترل و رصد می شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : هر گونه تحرک از یگانهای بیگانه در دریا و ساحل از نگاه نیروی دریایی ارتش ایران پنهان نمی ماند و همه کنترل و رصد می شود.

به گزارش ایرنا، امیردریادار "حبیب الله سیاری" فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران روز دوشنبه در مراسم استقبال از ناو گروه چهلم و یکم و اعزام ناوگروه چهل و دوم نیروی دریایی ارتش ایران به ماموریت آب های آزاد و بین المللی دوردست افزود: این نیرو آماده است هرجایی و در برابر هرگونه تهدیدی در عرصه دریاهای منطقه مقابله کند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران با بیان اینکه این نیرو دارای تسلط اطلاعاتی و عملیاتی است، تصریح کرد: تاکنون 41 ناوگروه به ماموریت آب های آزاد و بین المللی اعزام شده اند که با موفقیت ماموریت های محوله را پشت سر گذرانده اند.

دریادار سیاری، تصریح کرد: حضور در آب های آزاد جهان که بسیاری از کشورهای جهان در آن حضور دارند بسیار حایز اهمیت است و جمهوری اسلامی ایران نیز جایگاه مناسب و رفیعی در این عرصه دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران، ارسال پیام صلح و دوستی به کشورهای منطقه، مبارزه با ایران هراسی، نشان دادن جایگاه ایران به سایر کشورها، تامین امنیت خطوط مواصلاتی کشتیرانی ایران، تسلط اطلاعاتی و رصد کلیه تحرک های کشور های منطقه ای و فرامنطقه ای در شمال اقیانوس هند از جمله اهداف این ماموریتهای نیروی دریایی است.

کلیدواژه