جدی 12, 1396 10:13 Asia/Kabul
  • حمایت نتانیاهو از اغتشاشات اخیر در ایران

صدراعظم رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در ادامه رویکرد خصمانه اش علیه جمهوری اسلامی ایران در پیامی ویدیویی از اغتشاشات اخیر در ایران حمایت کرد.

در روزهای گذشته، تعدادی از مردم در چند شهر ایران، با برگزاری تجمع و سر دادن شعارهایی ، به عدم تعیین تکلیف مالباختگان موسسات مالی و گرانی برخی کالاها و ضعف نظارتی دولت اعتراض کردند که برخی از این تجمع ها از سوی فرصت طلبان و اغتشاشگران به آشوب کشیده شد.

مقامات آمریکایی، رژیم صهیونیستی و رسانه های بیگانه با سوء استفاده از این تجمعات مردمی  تلاش کردند ، این تجمعات را در مسیر ایجاد اختلال و آشوب هدایت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، «بنیامین نتانیاهو» در این پیام ویدیویی برای اغتشاشگران در ایران آرزوی موفقیت کرد و گفت: شخصا از آن ها حمایت می کند.

بسیاری از کشورها و سازمان های بین المللی بارها از اسرائیل به عنوان  رژیمی «غاصب» و «مروج خشونت» در جهان نام برده اند. بر اساس گزارش های رسمی رژیم صهیونیستی در پشت پرده بسیاری از ناآرامی ها و جنایات در کشورهای مختلف قرار داشته است.

ترور، حمایت از دیکتاتورها و تلاش برای سرنگون کردن نظام های مستقل و مخالف سلطه تنها بخشی از اقدامات رژیم صهیونیستی در دهه های اخیر است.

 

کلیدواژه