جدی 13, 1396 16:23 Asia/Kabul
  •  سرلشکر جعفری: فتنه جدید علیه ایران‌اسلامی شکست خورد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اعلام شکست خط فتنه جدید تاکید کرد: مردم بصیر و آگاه ایران راه خود را از آشوب‌گران، اغتشاش‌گران و جیره‌خواران بیگانه جدا کردند تا فتنه‌ای دیگر علیه نظام اسلامی شکست بخورد.

ملت ایران روز چهارشنبه با برگزاری راهپیمایی گسترده در شهرهای مختلف، خشم و انزجار خود را از توطئه جدید دشمنان و فرصت‌طلبی اغتشاش‌گران در تخریب اموال عمومی ابراز کردند.

سردار سرلشکر «محمدعلی جعفری» در گفت وگو با خبرگزاری صدا وسیما؛ اظهار کرد: کشته‌سازی یکی از برنامه‌های اصلی فتنه‌گران و اربابان آنها در اغتشاشات اخیر ایران بود و آنان می‌خواستند کشتن مردم را به گردن دولت ایران بیاندازند که با آمادگی امنیتی و بصیرت و هوشیاری مردم، دشمن شکستی دیگر را تجربه کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران افزود: بسیاری از اغتشاش‌گرانی که در مرکز فتنه بودند همه آموزش دیده ضدانقلاب و منافقین بودند که شناسایی و دستگیر شدند.

سرلشکر جعفری با اشاره به دوستی‌های دروغین آمریکا، غرب و صهیونیست‌ها با مردم ایران و همراه شدن با فتنه‌گران تصریح کرد: اگر این دروغ‌گویان، دلسوز و به فکر مردم ایران بودند هیچ‌گاه مردم مظلوم ایران را تحریم نمی‌کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمنان می‌دانند به هیچ وجه نمی‌توانند ایران را از لحاظ دفاعی تهدید کنند، تاکید کرد: دشمنان همه سرمایه خود را پس از دفاع مقدس برای عملی کردن تهدیدات فرهنگی، اقتصادی و امنیتی علیه ایران هزینه کردند که به یاری خداوند در این زمینه هم شکست آنها حتمی است.

تعدادی از مردم در چند شهر ایران ازپنجشنبه هفته گذشته با برگزاری تجمع و سردادن شعارهایی، به تعیین تکلیف نشدن مالباختگان موسسات مالی و گرانی برخی کالاها و ضعف نظارتی دولت اعتراض کردند، اما فرصت‌طلبان و اغتشاش‌گران مورد حمایت برخی کشورهای غربی و عربی و همچنین رژیم صهیونیستی، تجمع مسالمت‌آمیز مردم را به آشوب کشیدند.