راهپیمایی همبستگی در ایران به روایت رسانه های اروپایی
(last modified 1396-10-14T05:07:26+00:00 )
جدی 14, 1396 09:37 Asia/Kabul
  • راهپیمایی همبستگی در ایران به روایت رسانه های اروپایی

رسانه های اروپایی، با پوشش راهپیمایی مردم ایران در محکومیت اغتشاشات اخیر، این حرکت خودجوش را نشانه تداوم حمایت و جایگاه مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران دانستند.

 خبرگزاری فرانسه نوشت: ده‌ها هزار ایرانی روز چهارشنبه در راهپیمایی حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران به خیابان‌ها آمدند.

شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴ نیز گزارش داد: هزاران ایرانی در شهرهای مختلف با حضوری گسترده، حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران نشان دادند.

روزنامه "دیلی اکسپرس" بریتانیا نیز نوشت: مردم ایران در راهپیماییِ ده‌ها هزار نفری، با در دست داشتن عکس رهبرشان، پلاکاردهایی حمل می‌کردند که روی آن نوشته شده بود «مرگ بر فتنه‌گران».

شبکه تلویزیونی یورونیوزهم از تظاهرات مردم در شهرهای، اهواز، گرگان، بوشهر، خرم آباد، اراک و آبادان در محکومیت اقدامات اخیر اغتشاشگران گزارش داد.

 خبرگزاری "دیره" ایتالیا نیز در گزارشی با عنوان "تحریک بس است"، نوشت: حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران روز سه شنبه غرب به ویژه آمریکا را به تغذیه اغتشاش های اخیر در ایران متهم کرد.

از پنجشنبه هفته گذشته، تعدادی از مردم در چند شهر ایران، با برگزاری تجمع به نابسامانی های اقتصادی اعتراض کردند که برخی از این تجمع‌ها به دست فرصت‌طلبان و اغتشاش‌گران مورد حمایت جریان غربی- عربی- صهیونیستی از جمله گروهک تروریستی منافقین به آشوب کشیده شد.

مردم ایران روز چهارشنبه در برخی شهرها با برپایی راهپیمایی گسترده خودجوش، این توطئه دشمنان کشورشان را محکوم کردند.

کلیدواژه