جدی 14, 1396 15:47 Asia/Kabul
  • دستگیری یک تیم تروریستی در شمال غرب ایران

روابط عمومی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران، در اطلاعیه‌ای از درگیری با یک تیم تروریستی در «پیرانشهر» Piranshahr در استان آذربایجان غربی (شمال غرب ایران) و دستگیری اعضای این تیم خبر داد.

دراطلاعیه روابط عمومی وزارت اطلاعات ایران آمده است: یک تیم مسلح تروریستی که با ماموریت انفجار، کشته‌سازی و قتل مردم بی‌گناه برای تداوم‌بخشی به اغتشاشات اخیر وارد ایران شده بود در پیرانشهر تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت که حین درگیری با سپر قرار دادن یک زن روستایی اقدام به تیراندازی به سمت ماموران اعزامی کردند و در طی آن سه نفر از ماموران اطلاعاتی و امنیتی به شهادت رسیدند.

روابط عمومی وزارت اطلاعات ایران اعلام کرد: دراین درگیری یکی از تروریست‌ها کشته و چند نفر از آنها نیز زخمی شدند.

به گزارش روابط عمومی وزارت اطلاعات ایران؛ پنج قبضه سلاح کلاشینفک و خشاب مربوطه، چهار قبضه نارنجک، لباس نظامی، کوله‌پشتی تجهیزات نظامی و دفترچه یادداشت حاوی راهنمایی‌های لازم برای ایجاد ناامنی و اغتشاش کشف و ضبط شد.

ازپنجشنبه گذشته به مدت چند روز، تعدادی از مردم در چند شهر ایران، با برگزاری تجمع و سردادن شعارهایی، به تعیین تکلیف نشدن مالباختگان موسسات مالی و گرانی برخی کالاها و ضعف نظارتی دولت اعتراض کردند که برخی ازاین تجمع‌ها از سوی فرصت‌طلبان و اغتشاش‌گران درسایه حمایت خارجی به آشوب کشیده شد.

 

کلیدواژه