جدی 15, 1396 13:07 Asia/Kabul
  • آمریکا، اسرائیل و عربستان عامل اصلی اغتشاش اخیر در ایران

مسؤول روابط بین الملل حزب الله لبنان با بیان اینکه آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان عامل اصلی اغتشاش های اخیر در ایران هستند، گفت: هدف از این تحرکات تضعیف جمهوری اسلامی است.

به گزارش رادیو دری، سید عمار موسوی روز پنجشنبه با محکوم کردن دخالت آمریکایی ها در امور داخلی ایران گفت: موفقیت محور مقاومت تهران – بغداد – دمشق – لبنان درغرب آسیا موجب خشم امریکا و اسرائیل و عربستان شده است.

مسئول روابط بین الملل حزب الله لبنان افزود : به همین علت مثلث شوم غربی، عبری و سعودی تصمیم گرفته اند که با حمایت از اغتشاشگران ،ایران را ناآرام کنند .

عمار موسوی گفت: سعودی ها 480 میلیارد دلار به ترامپ هدیه دادند تا علیه ایران و حزب الله بجنگد و آنها مشوق واشنگتن برای مداخله در امور داخلی ایران هستند،اما این تحرکات در نهایت به ضرر خودشان تمام خواهد شد .

ازپنجشنبه گذشته به مدت چند روز، تعدادی از مردم در چند شهر ایران، با برگزاری تجمع و سردادن شعارهایی، به تعیین تکلیف نشدن مالباختگان موسسات مالی و گرانی برخی کالاها و ضعف نظارتی دولت اعتراض کردند که برخی ازاین تجمع‌ها از سوی فرصت‌طلبان و اغتشاش‌گران درسایه حمایت خارجی به آشوب کشیده شد.

 

کلیدواژه