جدی 16, 1396 18:51 Asia/Kabul
  • وزیر اطلاعات ایران: دشمنان منتظر پاسخ کوبنده ایران باشند

وزیر اطلاعات ایران با اشاره به شهادت سه نیروی امنیتی به دست تروریست‌ها در منطقه مرزی پیرانشهر (شمال غرب ایران) تاکید کرد: نیروهای امنیتی ایران به‌زودی پاسخ کوبنده‌ای به گروهک‌های تروریستی و ضد انقلاب در منطقه خواهند داد.

یک تیم مسلح تروریستی که با ماموریت انفجار، کشتار و قتل مردم بی‌گناه و برای تداوم بخشی به اغتشاشات اخیر وارد ایران شده بود، چهارشنبه گذشته (14 جدی) در پیرانشهر تحت رصد اطلاعاتی قرار گرفت.  تروریست‌ها حین درگیری با سپر قرار دادن یک زن روستایی اقدام به تیراندازی به سمت ماموران امنیتی ایران کردند که طی آن سه نفر از ماموران به شهادت رسیدند.

در این درگیری یک نفر از تروریست‌ها نیز کشته شد و چند نفر از آنان زخمی شدند.

«محمود علوی» وزیر اطلاعات ایران روز شنبه در مراسم ختم سه شهید نیروی امنیتی در ارومیه، با بیان اینکه گروهک‌های تروریستی نمی‌توانند اراده مردم ایران را متزلزل کنند گفت: جوانان ایرانی با رشادت خود توطئه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

«محمود علوی» افزود: نیروهای امنیتی ایران هرگز به دشمن اجازه برهم زدن امنیت جمهوری اسلامی ایران را نمی‌دهند.

در روزهای گذشته، تعدادی از مردم در چند شهر ایران، با برگزاری تجمع و سردادن شعارهایی، به تعیین تکلیف نشدن مالباختگان موسسات مالی و گرانی برخی کالاها و ضعف نظارتی دولت اعتراض کردند که برخی ازاین تجمع‌ها از سوی فرصت‌طلبان و اغتشاشگران درسایه حمایت خارجی به آشوب کشیده شد.

 

کلیدواژه