جدی 17, 1396 09:08 Asia/Kabul
  •  صنایع دریایی، مهمترین پشتیبان ناوگان دریایی ارتش ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صنایع دریایی را مهمترین پشتیبان نیروی دریایی ارتش عنوان کرد.

به گزارش ایرنا، امیردریادار حسین خانزادی عصر شنبه  در دیدار دریادار "امیر رستگاری" رئیس سازمان صنایع دریایی ایران گفت: این مجموعه پشتیبان و نقطه افتخار نیروهای مسلح است که نقش مهمی در تجهیز نیروی دریایی ارتش دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: این نیرو و سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع به عنوان دو عضو یک خانواده و مکمل هم هستند.

فرمانده نداجا تاکید کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حفظ وحدت و یک نگاه ملی باید در جهت استحکام نظام و ایجاد قدرت بازدارندگی اقدام کنند.

امیر رستگاری هم در این دیدار با اشاره به جایگاه سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران در پشتیبانی از نیروی دریایی - به ارائه گزارشی از فعالیت ها- برنامه ها و پروژه های در دست اقدام سازمان صنایع دریایی پرداخت.

وی اظهارکرد: امروز سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با قابلیت های خوبی که در بخش های مختلف نظامی و غیر نظامی دارد، توانسته با استفاده از توان علمی و تخصصی در پشتیبانی از ناوگان نیروهای دریایی ایران به عنوان یک بازوی مقتدرعمل کند.

رئیس سازمان صنایع دریایی ایران گفت: با تلاش متخصصان این سازمان،  تمامی تجهیزات پیشرفته مورد نیاز یگان های دریایی، در داخل طراحی و تولید می شود.