جدی 20, 1396 15:16 Asia/Kabul
  • وزیر دفاع ایران : آمریکا پاسخ قاطع خسارت‌ به ایران را خواهد گرفت

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران، گفت: آمریکایی‌ها هرجایی که خسارتی به ایران وارد کردند پاسخ قاطعی گرفتند و این‌بار هم خواهند گرفت.

امیرسرتیپ «امیر حاتمی» روز چهارشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، افزود: ایران به عنوان یک کشور مستقل همواره نشان داده است که تحمل این نوع خسارات را نخواهد داشت.

وزیر دفاع ایران، با اشاره به فرمایشات روز گذشته (سه شنبه) رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه  آمریکا تقاص خسارات‌های چند روزه به ایران را خواهد داد، اظهار کرد: فرمایشات فرمانده معظم کل قوای ایران، همان تجربه‌ای است که آمریکایی‌ها بارها تجربه کرده اند.

رئیس جمهوری آمریکا در چند روز اخیر در توئیت‌های مختلفی با دخالت در امور داخلی ایران، از اغتشاش‌گران حمایت کرده است. آمریکا همچنین جمعه گذشته (پنجم ژانویه) با درخواست از اعضای شورای امنیت سازمان‌ملل برای برگزاری نشستی به منظور بررسی اغتشاشات در ایران، قصد حمایت از اغتشاشگران را داشت که بیشتر اعضای شورای امنیت مقابل آمریکا ایستادند و اجازه ندادند واشنگتن از این فرصت برای رسیدن به اهدافش از جمله حمایت از اغتشاش‌گران در ایران استفاده کند.

سرتیپ «امیر حاتمی» همچنین توان موشکی را جزو بنیه دفاعی ایران برشمرد و تاکید کرد: ایران درباره توان دفاعی خود با کسی مذاکره نمی کند و این توان دفاعی را مستمر تقویت خواهد کرد.

 

کلیدواژه