جدی 24, 1396 17:24 Asia/Kabul
  • محسنی اژه ای: آمریکا و صهیونیست‌ها درصدد سواستفاده از تحولات اخیر در ایران بودند

سخنگوی قوه قضائیه ایران گفت: آمریکا و صهیونیست‌ها با ایجاد شرارت‌ در هفته‌های اخیر، درصدد سو استفاده از نارضایتی برخی از مردم ایران بودند.

 «غلامحسین محسنی اژه‌ای» سخنگوی قوه قضائیه ایران روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: آمریکا و صهیونیست ها عواملی از خود را بین صفوف مردم فرستادند تا نا آرامی ایجاد کنند.
سخنگوی قوه قضائیه ایران درباره حامیان خارجی اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای ایران تاکید کرد: وزارت اطلاعات، قوه قضائیه و نیروی انتظامی (ناجا) درخصوص برخی از عوامل تخریبی اخیر، گزارشهایی تهیه کرده اند و  دادستان تهران از طریق پلیس بین الملل (اینترپل) درحال پیگیری موضوع است.

محسنی اژه ای اتهام افراد بازداشت شده در پرونده اغتشاشات اخیر را امنیتی، اخلال در نظم عمومی، آسیب و ضربه به افراد و خسارت به اموال عمومی برشمرد و گفت: آنانی که به زندان رفتند، تفهیم اتهام شده اند وکسی بدون تفهیم اتهام وارد زندان نمی شود.

معاون اول قوه قضائیه ایران تصریح کرد: کینه توزی آمریکا ضد ایران ادامه دارد و آنان برای رسیدن به اهداف خود از هر ابزاری مثل فضای مجازی استفاده می کنند.

سخنگوی قوه قضائیه ایران همچنین تحریم رئیس قوه قضائیه ایران از سوی دولت آمریکا را محکوم کرد و افزود: آمریکایی‌ها نمی دانند که مردم ایران آنقدر از دولتمردان آمریکایی متنفرند که اگر یک مقام  ایرانی تحریم شود در کارنامه او نمره مثبت ثبت می شود. 

کلیدواژه