ایران و پاکستان با درایت مقابل مشکلات تروریستی ایستادگی کردند
(last modified Mon, 15 Jan 2018 12:51:05 GMT )
جدی 25, 1396 17:21 Asia/Kabul
  •  ایران و پاکستان با درایت مقابل مشکلات تروریستی ایستادگی کردند

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در دیدار رئیس مجلس ملی پاکستان، با اشاره به تلاش دو کشور برای مقابله با گروه‌های تروریستی گفت: تهران و اسلام‌آباد با درایت مقابل مشکلات مختلف تروریستی ایستادگی کردند.

«علی لاریجانی» روز دوشنبه در حاشیه سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در تهران و در دیدار «سردار ایاز صادق» رئیس مجلس ملی پاکستان، بر لزوم موضع‌گیری شفاف و محکم کشورهای اسلامی درقبال اقدامات تفرقه‌انگیز آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ایران افزود: تحرکات آمریکا و اسرائیل زیاد شده است و آنها نمی‌خواهند که منطقه به آرامش برسد و همین مسأله باعث می‌شود که موضع کشورهای اسلامی درقبال این نوع تحرکات شفاف باشد.

«سردار ایاز صادق» نیز خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی باید با اتحاد مقابل دشمنانشان موضع واحدی بگیرند، زیرا آنها با نفوذ درمیان این کشورها به دنبال تفرقه‌‍افکنی هستند.

سیزدهمین کنفرانس مجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی فردا (سه‌شنبه) با حضور «علی لاریجانی» رئیس مجلس و سخنرانی «حسن روحانی» رئیس جمهوری اسلامی ایران آغاز خواهد شد. این نشست عصر روز چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای به کار خود پایان خواهد داد.

 

کلیدواژه