سردار قاآنی : حضور جنگنده های رژیم صهیونیستی در آسمان یمن نشانه ذلت سعودی ها است
(last modified 1396-11-02T08:44:43+00:00 )
دلو 02, 1396 13:14 Asia/Kabul
  • سردار قاآنی : حضور جنگنده های رژیم صهیونیستی در آسمان یمن نشانه ذلت سعودی ها است

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد : حضور جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در آسمان یمن نشانه ذلت مقامات رژیم سعودی است.

عربستان با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی از حوت 1393 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور کرده است. جنگ‌افروزی عربستان و متحدانش در یمن تاکنون به کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار نفر و آوارگی میلیون ها یمنی منجر شده است. این تجاوز همچنین کشور فقیر یمن را با کمبود شدید مواد غذایی و دارویی مواجه کرده و باعث شیوع بیماری‌های متعدد شده است.

رژیم سعودی، آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکنون به دلیل مقاومت مردم یمن نتوانسته اند به اهداف خود در این کشور (به قدرت رساندن  دست نشاندگان خود) برسند.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» روز دوشنبه در همایش «آزادی مسجدالاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت» در تهران به سست عنصری سران برخی کشورهای عربی در مقابل رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: آنان به دنبال سازش با رژیم اشغالگر قدس هستند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  همچنین به حمایت های جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین اشاره کرد و گفـت: با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران مبانی دفاع از فلسطین محکم‌تر شد.

سردار «اسماعیل قاآنی» افزود : به برکت انقلاب اسلامی هر روز وحدت حق طلبان برای مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی بیشتر می شود.

تلاش سران برخی کشورهای عربی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در حالی است که این رژیم سال ها است علاوه بر سرکوب فلسطینیان بسیاری از مناطق عربی- اسلامی را اشغال کرده است.

کلیدواژه