دلو 09, 1396 09:26 Asia/Kabul
  •  شکست طرح تروریست ها در مرزهای غرب ایران

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: هوشیاری واحد اطلاعات سپاه پاسداران طرح بزرگ تروریست ها که درصدد بودند تا آن را در داخل ایران اجرا کنند، به شکست کشانید.

به گزارش رادیو دری،سردار سرتیپ پاسدار «رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفت و گو با شبکه العالم تاکید کرد: اطلاعات مربوط به تحرکات گروههای تروریستی از جمله بقایای داعش همواره رصد می شوند و به محض اینکه به مرزهای ایران رسیدند با عملیات غافلگیرانه و با کمک قرارگاه قدس و نیز وزارت اطلاعات پیش از آنکه بتوانند برنامه های خود را اجرایی کنند، در کمین نیروهای سپاه پاسداران افتادند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: طبق آخرین اخبار تایید شده، 16 نفر از تروریست ها دستگیر شدند ودو نفر فرار کردند.

سردار شریف تاکید کرد نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اشراف اطلاعاتی بسیار خوبی برخوردارند و می توانند تحرکات دشمن را رصد و در زمان مناسب ضربه لازم به آنها وارد کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، با رصد دقیق اطلاعاتی، یک تیم تروریستی 21 نفره از گروه تکفیری داعش که از منطقه غرب وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده بودند، تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفتند و سرانجام صبح روز شنبه درگیری با آنها آغاز شد.

 

کلیدواژه