روحانی: ملت ایران برای مقابله با دشمنان آماده تر از گذشته هستند
(last modified Thu, 01 Feb 2018 09:25:31 GMT )
دلو 12, 1396 13:55 Asia/Kabul
  • روحانی: ملت ایران برای مقابله با دشمنان آماده تر از گذشته هستند

رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: مردم ایران برای دفاع از استقلال، امنیت ملی، حاکمیت و مقاومت در برابر دشمنان، آمادتر از گذشته هستند.

«حسن روحانی» روز پنجشنبه در جمع مردم سیرجان در ولایت کرمان جنوب ایران افزود: مردم ایران تنها انقلابی را به ثمر رساندند که هیچ قدرت خارجی حامی آن نبود و با اتحاد، ایثار و فداکاری در برابر رژیم تا دندان مسلحی ایستادند که همه ابرقدرت ها از آن رژیم حمایت می کردند.

رئیس جمهوری ایران تصریح کرد: ملت ایران، نوع نظام را با رای گیری انتخاب کرده اند و این موضوع افتخاری برای ایران در کل منطقه و جهان است چراکه بدون حضور، رای  و انتقاد مردم نمی‌توان مسیر پیشرفت را طی کرد.

روحانی، ایران را امن ترین کشور منطقه خاورمیانه اعلام کرد و گفت: امنیت  کنونی ایران با اتحاد و ایستادگی مردم در کنار نیروهای امنیتی به دست آمده است.

رئیس جمهوری ایران همچنین گفت: طرح و پروژه هایی که در جریان  سفربه ولسوالی سیرجان افتتاح می شود در تاریخ ولایت های ایران کم نظیر است.

رئیس جمهوری ایران صبح امروز پنجشنبه به منظور دیدار و گفت و گو با مردم و افتتاح چند پروژه صنعتی و عمرانی به ولسوالی سیرجان در ولایت کرمان سفر کرده است.

کلیدواژه