دلو 13, 1396 16:33 Asia/Kabul
  • روحانی: دولت مسیر سازندگی و آبادانی ایران را ادامه می‌دهد

رئیس جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت با قوت و همراه با مردم، مسیر سازندگی، احیاء و آبادانی همه ولایت های ایران را ادامه خواهد داد.

«حسن روحانی» روز جمعه در پایان سفر به ولایت کرمان، جنوب ایران و در نشست‌خبری، بازدید و دیدار با مردم زلزله‌زده منطقه «کوهبنان» و «راور» در ولایت کرمان را از دلایل سفرش به این ولایت برشمرد و افزود: دراین سفر، تعدادی از طرح‌ها و پروژه‌ها افتتاح و عملیات اجرایی برخی از پروژه‌ها آغاز شد که کیفیت و حجم این پروژه‌ها برای مردم ایران و ولایت کرمان امیدوارکننده است.

رئیس جمهوری اسلامی ایران همچنین با تاکید بر مشارکت مردم ایران در عرصه‌های مختلف گفت: مردم باید علاوه بر حضور و مشارکت درانتخابات، نظرات و انتقادات خود را بیان کنند و در اداره امور کشور همکاری و مشارکت داشته باشند.

روحانی خاطرنشان کرد: می توان با اتحاد و همدلی از مشکلات عبور کرد همچنان که در 40 سال گذشته از بسیاری مشکلات عبور کرده و حماسه‌های بزرگی خلق کرده‌ایم. 

رئیس جمهوری اسلامی ایران روز پنجشنبه در جریان سفر به ولایت کرمان ده‌ها پروژه صنعتی و معدنی را افتتاح و دستور آغاز عملیات اجرایی چند پروژه صنعتی و معدنی را نیز صادر کرد.

کلیدواژه